INDEX PAGE BANNER COVID

În urma ședinței Comitetului Local pentru Situații de Urgență s-a hotărât sistarea activității cu publicul la toate instituțiile aparținând aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Galați, în speță și la Serviciul Evidența Persoanei, excepție făcând următoarele situații, considerate urgență/necesitate:

- eliberarea actelor de identitate emise care sunt în așteptare la ghișeul eliberări;

Camera mobilă:

- se vor soluționa, cererile privind persoanele fizice internate sau primite/găzduite în instituții de ocrotire, centre servicii speciale, la solicitarea conducătorului instituției găzduitoare (art.78, OUG 1375/2006), transmisă prin fax, email si/sau anunțată telefonic;

- se vor soluționa, cererile persoanelor aflate în carantină sau izolate la domiciliu, după verificarea la autoritatea competentă pentru confirmarea situației și exclusiv în cazul justificării temeinice a urgenței privind necesitatea eliberării actului de identitate;

 La sediul Serviciului Evidența Persoanei:

- se vor soluționa cererile având ca motiv furtul actului de identitate, caz în care solicitantul are obligația sa se prezinte, în termen de 15 zile, la serviciul Evidența Persoanei, în vederea obținerii unui nou act de identitate, fiind obligatorie dovada eliberată de unitatea de poliție unde a fost declarat furtul;

- se vor soluționa cererile privind eliberarea actelor de identitate expirate de maxim 1 an și doar cu justificarea temeinică a urgenței privind necesitatea eliberării noului act;

Toate aspectele mai sus menționate sunt aplicabile și în cazul programărilor on-line;

- furnizarea datelor cu caracter personal și eliberarea dovezilor de domiciliu se va face cu solicitare online, transmisă pe emailul instituției, urmând să fie ridicată, în original, de la sediul serviciului.

Pentru orice informații suplimentare, persoanele interesate pot să se adreseze, telefonic la nr. 0236.407.000 sau prin email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Programul de lucru nu se modifică.

 RESTRICȚII ÎN ACTIVITATEA DE LUCRU CU PUBLICUL

LA SERVICIUL STARE CIVILĂ

 Activitatea cu publicul la Serviciul Stare Civilă Galați se va desfășura doar pentru :

  1. Înregistrări decese
  2. Înregistrări nou- născuți
  3. Oficierea căsătoriilor înregistrate până la data de 12.03.2020, cu acces limitat al numărului de invitați.

 Persoanele care au redobândit cetățenia română și au fost programate pentru transcrierea actelor de stare civilă în perioada 13.03.2020-31.03.2020 vor fi reprogramate la o dată pe care o vom anunța ulterior.

Accesul cetățenilor în sediul instituției va fi admis conform programului cu publicul:

 Înregistrări nou- născuți

LUNI 9,00 - 12,00

MARŢI 9,00 – 12,00 14,00-16,00

MIERCURI 9,00 - 12,00

JOI 9,00 – 12,00 14,00-16,00

VINERI 9,00 - 12,00

TELEFON 0236 307747

Înregistrări decese

LUNI - JOI 9,00 – 16,00

VINERI 9,00 - 13,00

SÂMBĂTĂ 9,00 -13,00

TELEFON 0236 307748

Decalarea programului de lucru a personalului din Primăria municipiului Galați care utilizează transportul public în comun, începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire;

Decalarea programului de lucru a personalului din instituțiile publice și societățile comerciale din municipiul Galați, cu un număr de peste 99 de angajați care utilizează transportul public în comun, începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire;

Sistarea audiențelor în cadrul Primăria municipiului Galați începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire;

Sistarea programului de lucru cu publicul la ghișeele sediilor Primăriei municipiului Galați, instituțiilor publice și societăților comerciale aflate sub autoritatea Consiliului Local Galați, cu excepția activităților urgente și a celor ce se pot desfășura online, începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire; datele personale ale cetățenilor care solicită accesul pentru rezolvarea problemelor urgente, vor fi trecute în registrul de evidență a accesului persoanelor la obiectiv și vor cuprinde inclusiv domiciliul și numărul de telefon/mail;

Sistarea programărilor pentru oficierea căsătoriilor începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, cu excepția celor programate

Asigurarea pazei persoanelor aflate în carantină în municipiul Galați și asigurarea ordinii publice la sediile Primăriei municipiului Galați, începând cu data de 12.03.2020 până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire;

Stabilirea hranei zilnice necesare în conformitate cu legislația în vigoare și asigurarea acesteia pentru cetățenii suspecți de a fi intrat în contact cu persoane purtătoare de virusul COVID-19 și plasați în izolare la domiciliu în municipiul Galați, pe toată durata izolării, prin cantina de ajutor social a municipiului Galați, în baza solicitărilor centralizate de Direcția de Sănătate Publică Galați și Asociația Pentru Instruire în Situații de Urgență (U.V.S.A.R.) Galați;

Asigurarea distribuției hranei se va asigura săptămânal, de către personal instruit și echipat cu mijloace de protecție din cadrul Asociației Pentru Instruire în Situații de Urgență (U.V.S.A.R.) Galați;

Asigurarea centralizării solicitărilor de hrană pe număr de persoane, adrese și număr de zile de izolare, cât și transmiterea acestor informații pe măsura centralizării, către Cantina de ajutor social a municipiului Galați;

Asigurarea în regim de urgență a carburantului necesar pentru transportul, manipularea și distribuția substanțelor, materialelor și mijloacelor de intervenție;Achiziția în regim de urgență a substanțelor, materialelor și echipamentului necesar pentru dezinfecția mobilierului urban și a stațiilor pentru mijloacele de transport în comun de pe domeniul public;

Alocarea sumei de 800.000 lei din fondul de rezervă a Municipiului Galați, pentru achiziția în regim de urgență a unui Sistem automat Real Time PCR necesar pentru efectuarea testelor de detecție a noului coronavirus;

Identificarea persoanelor vârstnice fără aparținători pentru situația în care ar putea deveni suspecte de a fi intrat în contact cu persoane purtătoare de virusul COVID-19 și vor fi plasate în izolare la domiciliu în municipiul Galați;

Directorul Direcției de Sănătate Publică, Președinții/Administratorii Asociațiilor de Proprietari, Președintele Asociației Pentru Instruire în Situații de Urgență (U.V.S.A.R.) Galați, Direcția de Asistență Socială a municipiului Galați și Șeful Biroului Apărare și Protecție.

Ședința Consiliului Local din luna martie se va desfășura fără public și va fi transmisă prin mijloace mass-media (televiziune);

Interzicerea activităților culturale, științifice, religioase și de divertisment, în spații închise, cu mai mult de 100 de persoane, până la 31 martie, cu posibilitatea de prelungire;

Sistarea activităților în spațiile de joacă amenajate în interiorul clădirilor și centrelor comerciale.

Primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu, a convocat marți Comitetul Local pentru Situații de Urgență, fiind dispuse următoarele măsuri pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus:

Pasul 1: Autentificare cu parolă

- Pentru autentificare este necesar să introduci user-ul și parola primită de la instituția în raza căreia ai domiciliul, apoi acționezi butonul „Enter”, urmând să schimbi parola inițială generată de sistem cu una nouă.

- Parola personală, completând atât câmpul „Parola nouă”, cât și cel „Confirmare”, precum și o adresă de email validă pe care vei primi dovada plăților efectuate.

Pasul 2: Obligații de plată

- În urma autentificării cu parolă, în secțiunea „Obligații de plată” vor apărea toate instituțiile înscrise în sistem pentru care ai de efectuat plăți pentru diverse taxe.

- Când dorești plata unor taxe obligatorii poți să alegi să plătești integral sau parțial o anumită taxă; în căsuța unde sunt trecute sumele se poate modifica suma astfel încât să corespundă dorinței tale.

Pasul 3: Previzualizare plată

- În această pagină apar informații referitoare la tipurile de venit pentru care se efectuează plată, suma de plată, valoarea comisionului - 0, totalul de plată.

- Dacă dorești să faci plata este necesar să citești termenii și condițiile de utilizare și să bifezi câmpul „Aprob plata și sunt de acord cu termenii și condițiile de utilizare”, iar apoi faci click pe butonul „Plătește”.

 - După acționarea butonului se deschide portalul de plată on-line al procesatorului, unde este necesar să introduci datele cardului cu care se efectuează plata și să faci click pe butonul „Aprobă”.

- În cazul efectuării plății vei primi un e-mail cu dovada de plată, pe adresa de email trecută la prima autentificare sau modificată de la „Profil utilizator”.

Precizăm că Direcția Impozite și Taxe Locale răspunde tuturor solicitărilor transmise on-line și prin serviciile poștale.