Pasul 1: Autentificare cu parolă
- Pentru autentificare este necesar să introduci user-ul și parola primită de la instituția în raza căreia ai domiciliul, apoi acționezi butonul „Enter”, urmând să schimbi parola inițială generată de sistem cu una nouă.
- Parola personală, completând atât câmpul „Parola nouă”, cât și cel „Confirmare”, precum și o adresă de email validă pe care vei primi dovada plăților efectuate.
Pasul 2: Obligații de plată
- În urma autentificării cu parolă, în secțiunea „Obligații de plată” vor apărea toate instituțiile înscrise în sistem pentru care ai de efectuat plăți pentru diverse taxe.
- Când dorești plata unor taxe obligatorii poți să alegi să plătești integral sau parțial o anumită taxă; în căsuța unde sunt trecute sumele se poate modifica suma astfel încât să corespundă dorinței tale.
Pasul 3: Previzualizare plată
- În această pagină apar informații referitoare la tipurile de venit pentru care se efectuează plată, suma de plată, valoarea comisionului - 0, totalul de plată.
- Dacă dorești să faci plata este necesar să citești termenii și condițiile de utilizare și să bifezi câmpul „Aprob plata și sunt de acord cu termenii și condițiile de utilizare”, iar apoi faci click pe butonul „Plătește”.
- După acționarea butonului se deschide portalul de plată on-line al procesatorului, unde este necesar să introduci datele cardului cu care se efectuează plata și să faci click pe butonul „Aprobă”.
- În cazul efectuării plății vei primi un e-mail cu dovada de plată, pe adresa de email trecută la prima autentificare sau modificată de la „Profil utilizator”.
Precizăm că Direcția Impozite și Taxe Locale răspunde tuturor solicitărilor transmise on-line și prin serviciile poștale.